1

ماشین سازی حسینی پیشرو در طراحی و ساخت و ایجاد کارخانه های تولید تجهیزات پزشکی یکبار مصرف



ماشین سازی حسینی پیشرو در طراحی و ساخت و ایجاد کارخانجات تولید تجهیزات پزشکی یکبار مصرف
قبل از شروع هر طرح جدید تولید ، مونتاژ ، بسته بندی و استریل تجهیزات پزشکی لازم است که با مشتری خود در مورد جزئیات کامل طرح ، جلسه ای فنی و اقتصادی داشته باشیم . هدف ما تنها فروش یک طرح تولید ، مونتاژ ، بسته بندی و استریل تجهیزات پزشکی و پروژه نمی باشد بلکه یکی از مهمترین اهداف این واحد ،قابل توجیه بودن و سود آوری طرح  برای مشتری می باشد . باید در نظر داشت که فروش یک طرح بسیار آسان بوده ولی شروع یک پروژه و تولید محصول از مشکل ترین قسمتها می باشد.
ماشین سازی حسینی قادر است با آنالیزی دقیق از بازار کار، موفقیت تولیدات شما را به صورت واقع بینانه ارزیابی کند . بر اساس اطلاعات بازار، طرح توجیهی مربوط به پروژه شما محاسبه می شود  و بهترین راههای ممکن برای سرمایه گذاری مورد ارزیابی قرار می گیرد.
متخصصین ما دارای تجربه و دانش فنی جزء به جزء پروژه بوده و برنامه ریزی دقیق تولید موجب ایجاد سهولت در پیشبرد کلیه مراحل پروژه می گردد.
در نهایت ما برای اخذ مجوزهای لازم جهت پروژه تولید ، مونتاژ ، بسته بندی و استریل تجهیزات پزشکی شما را یاری می کنیم.
با توجه به پروژه های در دست تولید ، این شرکت ماشین آلات و قطعات مورد نیازپروژه ر ا از طیف محصولات ماشین سازی حسینی تامین نموده و یا بر حسب نیاز، ماشین آلات جدید طراحی و تولید می نماید.

اطلاعات تماس

  • آدرس : تهران ، کيلومتر11بزرگراه فتح (جاده قديم کرج) ، سه راه شهريار ، جاده شهريار ، بعد از کارخانه ايران ياسا ، نرسيده به سعيد آباد ، شهرک صنعتي گلگون ، بلوار ميلاد جنوبي ، پلاک 14
    تلفن: 02165611247-02165611248
    نمابر: 02165611247
    تلفن همراه: 09120712724 
    ايميل : info@niamsh.com

    نمایندگی نیامش در کشور افغانستان و کشور عمان: 989151161970+  (آقای کول آبادی)